Ewa Grzelakowska-Kostoglu

Youtube'rka, wizażystka

Kim jesteś i co robisz?

Jestem Ewa. Prowadzę najbardziej popularny na YouTube kanał beauty/lifestyle o nazwie Red Lipstick Monster. Oprócz tworzenia treści video jestem wizażystką oraz profesjonalną piercerką.

Jaki sprzęt wykorzystujesz do pracy?

Mimo, że mój zestaw jest spory, nadal w niego inwestuję, to zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. Posiadam dwie lustrzanki Canona: 70D oraz 650D. Korzystam z 3 obiektywów: Sigma 50 f/1.4, Canon 40mm STM f/2.8 oraz Canon 28mm f/1.8. Dźwięk nagrywam popularnym VideoMic Pro firmy Rode. Przez ostatnie miesiące wymieniałam komputery i telefon na sprzęt firmy Apple, dzięki któremu praca stała się bardziej efektywna i niezmiernie przyjemna. Posiadam 27” iMaca w obecnie najwyższej konfiguracji oraz MacBooka Air 11” w najniższej opcji. Ciągły kontakt ze światem zapewnia mi iPhone 5s.

red_lipstick_monster-foto3

Z jakiego oprogramowania korzystasz?

Przeglądanie internetu zapewniają mi SafariChrome. Na telefonie obowiązkowo: Instagram, Facebook, Messenger oraz Gmail. Moje 100 pomysłów na minutę pamięta Evernote. Appka o nazwie Studio pomaga z poziomu twórcy zarządzać kanałem na YT. Spotify agreguje moją ulubioną muzykę. Jeśli chodzi o retusz zdjęć to w tym wypadku niezastąpiony jest Creative Cloud z Photoshop i Lightroom. Filmy natomiast montuję w najnowszym Final Cut Pro.

Jaki byłby Twój zestaw marzeń?

Do zestawu marzeń chętnie „dorzucę” żywego operatora, dzięki któremu będę w stanie technicznie zrealizować filmy o jakich marzę. Z bardziej realnych rzeczy chętnie zainwestuję w obiektyw makro. Jako miłośniczka gadżetów umilających i ułatwiających życie czekam na Google Glass.

Facebook Comments

Jedna odpowiedź do “Ewa Grzelakowska-Kostoglu”

  1. Tylko kogo to tak naprawdę interesuje. I to mówi osoba która boi się przyznać do własnych błędów. Jest tak żałosna jak flaki z olejem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.