Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie gdzie pomaga swoim słuchaczom doskonalić warsztat z praktycznego wykorzystania technologii informacyjnych w marketingu.
Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o., gdzie nadzoruje pracami działu, wyznacza jego cele i odpowiada za wyniki finansowe, a także dalszy rozwój. Wcześniej przez 6 lat kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji.
Autor programów 4 kierunków studiów podyplomowych realizowanych w Wyższej Szkole Europejskiej: E-commerce 3.0, Multimedia i edukacja, Technologie informacyjne w marketingu oraz Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci.
Kim jesteś i co robisz?
Przede wszystkim kieruję Działem Marketingu Internetowego w Ideo. Wcześniej koordynowałem pracami Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej firmie.
Ponadto uczę e-marketingu na kilku uczelniach w Krakowie, Warszawie i Rzeszowie. Ostatni mój sukces z tej dziedziny to opieka merytoryczna nad kierunkiem E-commerce 3.0 i opracowanie programu dla 4 kierunków studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
Często można mnie spotkać na różnych konferencjach i spotkaniach branżowych.
Uwielbiam doradzać, konsultować, dzielić się wiedzą.
Kocham jazdę konną, Bieszczady, DŻEM i Budkę Suflera.
Jaki sprzęt wykorzystujesz do pracy?
- Laptop: ASUS N56VV-S4013H
- Smartfon: Sony Xperia SP
Z jakiego oprogramowania korzystasz?
- Windows 8 – laptop
- Android – smartphone
- Microsoft Office 2013
- Chrome
- Firefox
- Dropbox
- AQQ
- gAnalytics – aplikacja na Androida
- Skype
Jaki byłby Twój zestaw marzeń?
Generalnie to marzyłby mi się taki zestaw, abym mógł korzystać z jednych danych na laptopie, komórce i stacjonarnym PC. Żeby był jeden system operacyjny, te same rejestry, dane itp..
A bardziej realnie to MacBook Pro 15-calowy: 2,3 GHz z wyświetlaczem Retina, Czterordzeniowy Intel Core i7 2,3 GHz
Facebook Comments